Страници

Категории

Архиви

Сайтове от групата

Вход

RSS

Ябълки Срещу Висок Холестерол

Яжте повече ябълки. Учени от университета във Флорида доказаха, че, че ябълките спомагат за ниския холестерол и допринасят за отслабването.

Според изследване, проведено от Американски учени, холестеролът на жените, които всеки ден ядат ябълки, е намалял почти с 25 процента за шест месеца, а теглото им средно с 1,5 кг.

apple Ябълки Срещу Висок Холестерол

В изследването са взели участие 80 жени на възраст от 45 до 65 години, които са консумирали по 75 грама сушени сливи всеки ден една година, а други 80 – същото количество сушени ябълки. Останалата им храна била нормална. След 6-ия месец изследванията на кръвта показали “невероятни промени”.

“Лошият” холестерол намалял с 23 процента, както и биомаркери, свързани със сърдечносъдовите заболявания, като С-реактивния протеин.

Известно е, че ябълките са един от най-добрите източници на фибри. Пектинът и полифенолите в тях стимулират разграждането на мазнините в кръвта и намаляват възпалението на кръвоносните съдове. Така спада и рискът от сърдечносъдови заболявания.

Това изследване показва за пореден път, че ябълките могат да вършат чудеса за организма ни.

Comments

Няма Коментари

Leave a reply

Име *

Mail *

Уебсайт